« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Učenici trećeg razreda su na času prirode i društva imali zadatak da kroz izvođenje ogleda upoznaju vodu i neke njene osobine koje su im poznate iz svakodnevnog života. Kroz oglede koje su na času izvodili, učenici su sve ove osobine vode dodatno objašnjavali i povezivali. Ovakav istraživački oblik rada probudio je kod učenika veliko zanimanje, zadovoljstvo, aktivnost i želju za otkrivanjem novoga i šta je veoma važno, želju za međusobnom saradnjom.