« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
U drugom polugodištu, učenici petog razreda u okviru geografije izučavaju reljef, upoznajući se sa unutrašnjim i spoljašnjim procesima koji utiču na oblikovanje Zemljine površine. Školskim projektom predviđena je izrada makete vulkana, kako bi se pokazao rad vulkana i posledice erupcije. Na dodatnoj nastavi geografije učenici petog razreda su udružili snage sa učenicima šestog razreda kako bi pristupili izradi modela vulkana od glinamola, pa su kasnije na času geografije demonstrirali ostalima kako izgleda erupcija uz pomoć sode bikarbone i sirćeta. Dodali smo u naš vulkan i malo crvenog soka, kako bi dočarali boju lave. Teško je slikom i rečima dočarati oduševljenje učenika tokom „erupcije“, čime smo se uverili da se na osnovu kreativnosti učenika na ovaj način najbolje uči i proširuje znanje o vulkanima.
Biljana Petrović
Nastavnica geografije