« Travanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
VUKOVARSKO-SRIJEMSKA ŽUPANIJA
OSNOVNA ŠKOLA TRPINJA
Velika 2, Trpinja
KLASA: 602-02/18-01/19
URBROJ: 2196-95-01-18-1
U Trpinji, 27.09.2018.
Na temelju članka 4., 5., 6. Pravilnika o provedbi postupka jednostavne nabave robe, radova i usluga Osnovne škole Trpinja u Trpinji, ravnateljica dr. sc. Vesna Vujić, prof. donosi
ODLUKU
O početku postupka nabave jednostavne vrijednosti, opskrbe pekarskim proizvodima
I
Podaci o naručitelju:
-naziv, sjedište, adresa: Osnovna škola Trpinja, Velika 2, 32224 Trpinja
- OIB: 19729395272
II
Predmet nabave je Opskrba pekarskim proizvodima
a) OŠ Trpinja, Velika 2
III
Procjena vrijednost nabave (bez PDV-a): 70,00 kn.
IV
Postupak nabave će se provesti slanjem poziva na dostavu ponude na adrese najmanje 3(tri) gospodarska subjekta, te objavom na web stranici Škole.
V
Provedbu postupka jednostavne nabave vršit će imenovano Povjerenstvo za provedbu postupka jednostavne nabave u skladu s Pravilnikom o provedbi postupka jednostavne nabave robe, radova i usluga Osnovne škole Trpinja u Trpinji.
VI
Odgovorna osoba Naručitelja je ravnateljica dr. sc. Vesna Vujić, prof.
Ravnateljica:
____________________
dr. sc. Vesna Vujić, prof.
Dostaviti:
1. Članovima Povjerenstva za provedbu postupka bagatelne nabave
2. Internetska stranica Škole
3. Pismohrana